U kan niet zonder betrouwbare en betaalbare communicatieoplossingen.
PCS is hiervoor dé uitgelezen partner voor particulieren en ondernemingen.
We denken met u mee en begeleiden u van installatie tot nazorg en onderhoud.
-
Wat dien ik mee te brengen als ik problemen heb met mijn Digibox of Digicorder?
Enkel uw digibox of digicorder, andere kabels zijn niet nodig. Er branden geen lampjes meer? Breng dan ook uw voedingskabel mee.
-
Hoe kan ik verbinding maken met Telenet Wi-Free?
Hiervoor heb je de login en het wachtwoord nodig dat u bij de aansluiting van uw Telenet internet gekregen hebt. Wigo klanten maken gebruik van hun Wigo login en wachtwoord. Meer info via deze link. In Brussel en Wallonië maak je gebruik van VOO WiFreespots, en in het buitenland kan je surfen op publieke wifi-netwerken van onze partners.
-
Wat als ik mijn wachtwoord niet meer weet of het niet werkt?
Een nieuw wachtwoord aanvragen kan via www.mijntelenet.be als u verbonden met met uw eigen modem. U bent Wigo klant? U hoeft niet noodzakelijk verbonden te zijn met uw modem. Er zal een sms verstuurd worden naar het geregistreerde gsm-nummer.
-
Kunnen jullie opnames overzetten naar de nieuwe Digicorder?
Dit is helaas niet mogelijk. Beschikt u nog over een ouder type digicorder dan kan u deze bij ons omruilen naar de allernieuwste Telenet TV-box. Met deze TV-box behoud u uw opnames, ook bij defect van de TV-box gezien de opnames in de cloud bewaard worden. Klik hier om te bepalen welke digicorder u momenteel heeft.
-
Ik heb een probleem met het beeld of geluid van mijn televisie/mobiel bereik/internetverbinding, kunnen jullie mij helpen?
Hiervoor neemt u in eerste instantie het best contact op met de technische dienst van Telenet op het nummer 015666666. De technische dienst kan beter bepalen wat het precieze probleem is. Wij kunnen u steeds verder helpen met een nieuwe modem, digicorder, afstandsbediening, …
-
Hoe kan ik een abonnement stopzetten?
Hiervoor kan u naar de opzeggingsdienst bellen op het gratis nummer 080066350. Gaat het om een onmiddellijke stopzetting? Kom gerust met uw digibox of digicorder naar de winkel zodat wij dit in orde kunnen brengen.
-
Kan ik voor facturatie bij jullie terecht?
Hiervoor neemt u contact op met Telenet op het nummer 015666666.