Veel bedrijfscommunicatie loopt nog altijd via een traditionele telefooncentrale. Maar bedrijven gaan ook steeds vaker in gesprek met hun klanten via chat, AI-toepassingen of hun CRM-systeem. Collega’s werken samen via screen- en video sharing, en ze dienen te kunnen werken van allerlei verschillende locaties: op het werk, thuis of bij een klant. Cloud communicatie helpt jouw bedrijf omgaan met deze nieuwe uitdagingen door het voorzien van moderne tools zoals chat of een softphone.
De voordelen voor jouw bedrijf
Intelligente en geïntegreerde tools boven op je telefooncentrale
Meer efficiëntie en productiviteit
Meer tevreden klanten
Minder kosten
Slide 1
Werknemers in jouw bedrijf
In the office
Het perfecte aanbod voor werknemers met een permanente vaste werkplek die voornamelijk met collega’s samenwerken. Ze hebben geen mobiel toestel nodig, maar moeten vlot gesprekken doorschakelen.
Geschikt voor werknemers die maar af en toe de baan op moeten. Ze werken voornamelijk via hun laptop en vast toestel samen met collega’s en klanten. Hun mobiele en vaste telefoon zijn naadloos met elkaar verbonden.
Altijd en overal bereikbaar zijn met je mobiele toestel? Daarvoor bestaat In the Field. Gesprekken moeten vlot naar hen worden doorgeschakeld. Ze gebruiken ook meer data.
Voor road warriors zonder vaste werkplek die toch bereikbaar moeten zijn op hun vaste nummer. Ze werken thuis, onderweg of bij klanten vanop elk toestel.