U kan niet zonder betrouwbare en betaalbare communicatieoplossingen.
PCS is hiervoor dé uitgelezen partner voor particulieren en ondernemingen.

We denken met u mee en begeleiden u van installatie tot nazorg en onderhoud.

 

TELENET PRIVÉ

centerlogo

Bij ons bent u op het juiste adres voor alle informatie en aanvragen van alle Telenet producten. Wenst u over te stappen, uw huidige pakket te veranderen of een nieuw product te activeren? We helpen u graag in onze Telenet balie en zorgen dat u de voordeligste formule heeft.

U kan ook bij ons Telenet Center terecht voor het testen en nakijken van uw digibox of digicorder (en bij defect in garantie omruilen).

Wenst u een gsm aan te kopen met financiering? Wij raden u aan om een afspraak te maken op
het nummer 050 630080.

iconen-telenet

Meest voorkomende vragen: 


Wat dien ik mee te brengen als ik problemen heb met mijn Digibox /Digicorder?
Enkel uw digibox of digicorder, andere kabels zijn niet nodig

Hoe kan ik verbinding maken met de telenet homespot en/of de telenet wifree?
Hiervoor heb je het login en wachtwoord nodig dat u bij de aansluiting van uw telenet internet gekregen hebt.

Wat als ik mijn wachtwoord niet meer weet of het niet werkt?
Een nieuw wachtwoord aanvragen kan via mijntelenet.be als u verbonden bent met uw eigen modem. U kan ook bellen naar 015 666 666.

Kan ik voor facturatie problemen bij jullie terecht?
Hiervoor is best dat u contact met Telenet opneemt op het nummer 015 666 666

Ik heb een probleem met het beeld of geluid van mijn televisie / mobiel bereik / internetverbinding, kunnen jullie mij helpen?
Hiervoor neemt u best contact met de technische dienst van Telenet op het nummer 015 666 666. Zij kunnen de connectie testen vanop afstand en zo achterhalen wat het probleem is.

Hoe kan ik een abonnement stopzetten?
Hiervoor kan u naar de opzeggingsdienst bellen op het nummer 0800 66350

Kunnen jullie opnames overzetten naar de nieuwe Digicorder?
Dit is helaas niet mogelijk.

 

 

Leren smartphoneren? Helemaal mee met digitale TV?
Tijdens onze 'Aan de slag-dagen' helpen wij jou graag
in onze gratis workshops, exclusief voor Telenet-klanten.

Klik hier voor meer info over de data en onderwerpen

TELENET BUSINESS

Als erkend Telenet Business Advanced Partner, bieden wij alle Telenet Business diensten aan.
Bij ons vindt u oplossingen van TOP kwaliteit voor alle telecommunicatienoden binnen uw bedrijf of organisatie.

Neem vrijblijvend contact op voor persoonlijk advies op maat.

business-advanced-voor-mailing


Bundels

letters-wigo-business

De eerste all-in voor uw zaak. Gratis bellen zowel vast als mobiel, internet op kantoor en onderweg, een supersnelle service,
digitale tv op alle schermen én gigaveel mobiele data om te verdelen.
wigo-business2

letters-fluo

Het strafste internet, onbeperkt bellen en topservice op maat
1473344406769

corporate-letters
Krachtig en ultrabetrouwbaar internet met back-uplijn, managed router inbegrepen
Volledig gescheiden van andere Telenet klanten bij jou in de buurt
Bij uitval van coax zorgt de router voor de automatische activering van de backup en omgekeerd
Kostenefficiënt en met groeipotentieel
Professionele ondersteuning de klok rond
Prioriteit op het netwerk

Flexibele en schaalbare oplossing voor vaste telefonie op maat van uw onderneming
Telefonieaanbod ook mogelijk op het DSL-netwerk.
Geschikt voor elke fysieke telefooncentrale
25% en meer besparen op uw vaste en variabele communicatiekosten
Verschillende vaste en voordelige tariefplannen zijn mogelijk.

 

Overzicht van Telenet Business mogelijkheden

  • Internet
    • Business Fibernet
      Snelste en meest eenvoudige internetoplossing (via coax) op maat van uw zaak
    • Corporate Fibernet
      Ultrabetrouwbaar en schaalbaar internet via coax, met inbegrepen VDSL back-up
    • iFiber
      Het allersnelste internet via glasvezel, uiterst bedrijfszeker en flexibel
    • iVDSL
      Snel internet via DSL
    • Managed Wi-Fi
      Flexibele, veilige en betrouwbare Wifi-verbinding voor medewerkers, klanten en bezoekers
    • Telenet-hotspot
      Supersnelle en stabiele draadloze internettoegang voor klanten en bezoekers
  • Telefonie
    • FreePhone Europe
      De klassieke telefoonlijn voor kleine bedrijven en zelfstandigen
    • FreePhone Business
      All-inclusive oplossing voor kleine bedrijven
    • Opties voor telefonie met telefooncentrale
      ISDN en SIP
  • Mobiel
    • King & Kong Business
    • Mobile Employee Plan
  • Digitale TV
    • Digi Pro
      Digitale tv voor zelfstandigen en vrije beroepen
    • Digi Plus / Digi Flex
      Professionele tv-oplossingen voor KMO’s die digitale tv willen aanbieden voor hun klanten


 

PROFESSIONELE TELEFONIE

Een volledige PBX (telefooncentrale) biedt honderden mogelijkheden. Het systeem ondersteunt diverse standaarden en protocollen. Er is een uitgebreide reeks toestellen beschikbaar (ook draadloos), maar ook softphones behoren tot de mogelijkheden.
PCS is partnet van Avaya, de leidende telecommunicatieleverancier met een sterke positie in de markt van telefooncentrales.
Avaya IP Office biedt u een volwaardige IP-telefonie oplossing die wat betreft betrouwbaarheid kan wedijveren met die van traditionele systemen. De Avaya IP-Office biedt geïntegreerde LAN-poorten met twee snelheden om computers te verbinden en snelle verbindingen met het internet te realiseren.
Het bekroonde IP Office 500-systeem biedt (groeiende) bedrijven een complete oplossing voor telefonie, messaging, netwerkfunctionaliteit, groepsgesprekken, klantmanagement en uniforme communicatie.

320px-avaya_logo-svg

 

INTEGRATIE

Computer en communicatie zijn vandaag onlosmakelijk verbonden. Toepassingen als skype, facebook messenger worden, op een computer systeem geïnstalleerd om de communicatie te verzorgen.

Er is echter noodzaak aan een veel belangrijker integratie. Uw administratief systeem bevat heel veel gegevens van uw klanten. Per klant beschikt u over telefoonnummers, e-mailadressen, contactgegevens, maar ook de lijst van de openstaande facturen, de lopende opdrachten, een financiële status, en eventueel contractinformatie.

Met ‘Keylink’ wordt een verbinding gelegd tussen uw informaticasysteem en uw telefooncentrale. Op het moment dat u gebeld wordt, kunt u nog voor u de telefoon opneemt, weten wie u belt en wellicht ook waarvoor u gebeld wordt. Bijvoorbeeld voor informatie van de status van een levering.

Ook omgekeerd kan ‘Keylink’ informatie terugsturen in uw administratief systeem. Zo kan een logboek bijgehouden worden per klant wanneer en met wie hij gebeld heeft. Voor internal sales afdelingen is het bijvoorbeeld een heel handige tool.

PCS is een officiële parter van 'Keylink' CTI (Computer Telefoon Integratie) software.

keylink_cti_software-copy