U kan niet zonder betrouwbare en betaalbare communicatieoplossingen.
PCS is hiervoor dé uitgelezen partner voor particulieren en ondernemingen.

We denken met u mee en begeleiden u van installatie tot nazorg en onderhoud.

 

 

Bij ons bent u op het juiste adres voor alle informatie en aanvragen van alle Telenet producten. Wenst u over te stappen, uw huidige pakket te veranderen of een nieuw product te activeren? We helpen u graag aan onze Telenet balie en zorgen dat u de voordeligste formule heeft.

U kan ook bij ons Telenet Center terecht voor het testen en nakijken van uw digibox of digicorder (en bij defect in garantie omruilen).

Wenst u een gsm aan te kopen met financiering? Wij raden u aan om een afspraak te maken op het nummer +3250630080.

 

Meest voorkomende vragen: 


Wat dien ik mee te brengen als ik problemen heb met mijn Digibox of Digicorder?
Enkel uw digibox of digicorder, andere kabels zijn niet nodig. Er branden geen lampjes meer? Breng dan ook uw voedingskabel mee.

Hoe kan ik verbinding maken met telenet Wi-Free?
Hiervoor heb je de login en het wachtwoord nodig dat u bij de aansluiting van uw telenet internet gekregen hebt. Wigo klanten maken gebruik van hun Wigo login en wachtwoord.

Wat als ik mijn wachtwoord niet meer weet of het niet werkt?
Een nieuw wachtwoord aanvragen kan via www.mijntelenet.be als u verbonden bent met uw eigen modem. U bent Wigo klant? U hoeft niet noodzakelijk verbonden te zijn met uw modem. 

Kan ik voor facturatie problemen bij jullie terecht?
Hiervoor neemt u best contact op met Telenet op het nummer 015666666.

Ik heb een probleem met het beeld of geluid van mijn televisie / mobiel bereik / internetverbinding, kunnen jullie mij helpen?
Hiervoor neemt u best contact op met de technische dienst van Telenet op het nummer 015 666 666. De technische dienst kan beter bepalen wat het precieze probleem is. Wij kunnen u steeds verder helpen met een nieuwe modem, digicorder, afstandsbediening, ...

Hoe kan ik een abonnement stopzetten?
Hiervoor kan u naar de opzeggingsdienst bellen op het gratis nummer 080066350.

Kunnen jullie opnames overzetten naar de nieuwe Digicorder?
Dit is helaas niet mogelijk. Beschikt u nog over een ouder type digicorder dan kan u deze bij ons omruilen naar de allernieuwste Telenet TV-box. Met deze TV-box behoud u uw opnames, ook bij defect van de TV-box gezien de opnames in de cloud bewaard worden. Klik hier om te bepalen welke digicorder u momenteel heeft.