Uw bestaande pakket integreert niet al uw functies?
Onze software oplossingen zorgen voor een goede vereenvoudiging van uw administratie.

 

De juiste keuze

We zorgen voor eenvoudige en gebruiksvriendelijke oplossingen. We anticiperen op de specifieke behoeften en we staan klaar om de uitdagingen aan te gaan. Onze missie is om integrale oplossingen aan te bieden die het bedrijven mogelijk maken om tijd en geld te winnen terwijl uw werknemers zich op hun kerntaken kunnen concentreren. Begeleiding tot in de kern van uw activiteit, gedurende uw volledige evolutie, geniet onze hoogste prioriteit.
Of u een zelfstandige of een bedrijf met tientallen medewerkers bent, de kans is groot dat wij een mooie oplossing voor u kunnen uitwerken.

ADMINISTRATIE

Of het nu gaat om aankoop, verkoop, logistiek, marketing ... u heeft wellicht tools nodig waardoor u informatie vanuit een bepaalde afdeling onmiddelijk kan aanwenden voor een nieuwe stap in het administratief proces.


PCS is een Sage Business partner voor Sage DBFACT, hét softwarepakket voor algemene commerciële administratie, beheer en boekhouding. De administratieve beslommeringen zijn een taak voor Sage DBFACT.

 

Beheer uw informatie doorheen heel uw bedrijf

Analyseer en beslis sneller

Snelle return on investment

Voor wie?

Uw onderneming heeft minstens een viertal mensen die met de computer werken.  U beschikt over een administratief pakket voor uw boekhouding, een ander pakket voor uw commeciëel beheer, u gebruikt eventueel spreadsheets voor uw voorraad...  Allemaal zaken die u veel beter kunt aanpakken met één geïntegreerd systeem.
--

Waarom Sage DBFACT kiezen?

Door het uitgebreid aantal modules, beschikt DBFACT over een verregaande integratie voor uw administratie. DBFACT is een van de weinige pakketten dat niét ontstaan is uit het 'keurslijf' van een boekhoudpakket, maar telkens, door input van duizenden gebruikers, als een praktisch goed bruikbaar programma voor de KMO.

sage-dbfact-logo-groot

 

BEDRIJFSBEHEER

industry01

Veel bedrijven hebben de laatste 20 jaar een mooie evolutie gekend en zagen dat hun bedrijfssoftware mee kon evolueren. Nagenoeg alle bedrijfssoftware voor de KMO ontstond vanuit het automatiseren van de boekhouding, waar later facturatie en stockbeheer werd aan toegevoegd. Echter, de fundamenten van deze generatie bedrijfssoftware blijft principieel boekhouding en facturatie. Daardoor zijn deze programma’s vooral gericht op een efficiënte administratie.

De bedrijfssoftware van de nieuwe generatie is op een totaal andere fundament gebaseerd. Waar vroeger de focus lag op administratieve efficiëntie, word nu uitermate heel belang gehecht aan het verkrijgen van de juiste informatie, overkoepelend in de organisatie.

Sommigen spreken daarom van BPM: Business Process Management. Het besef is groot dat een administratie geen eiland is in uw onderneming, maar een onderdeel van de bedrijfsvoering.

Wanneer bent u klaar om de stap te maken? Lees dan de onderstaande vaststellingen en besluit of u tot deze categorie behoort. 


Ik stel vast dat mijn bediendes heel veel extra documenten, typisch een Excel, bijhouden omdat mijn programma niet al die informatie kan beheren

Ik ben binnenkort verplicht om de volledige opvolging van serienummers en/of loten te beheren

Mijn website laat toe orders te verwerken, maar deze worden niet automatisch verwerkt in mijn administratie waardoor klanten niet altijd de juiste informatie op de website hebben

Mijn onderneming is zo gegroeid dat we recent hebben geïnvesteerd in een groot magazijn. In dat magazijn lopen een aantal magazijniers rond die de bestellingen van de klanten verzamelen en verpakken voor verzending

Waar wij vroeger alle producten inkochten, hebben we recent besloten om een aantal producten binnenshuis te produceren. Heel weinig bedrijfssoftware van de eerste generatie kan deze verwerking aan

Na de productie de verkoop van mijn producten is zeer gevarieerd. Daarom heb ik nood aan een systeem waarmee ik zeer handig en visueel mijn verkoophistoriek kan analyseren. Op deze wijze kan ik de nieuwste trends qua assortiment, klantenprofiel of verkoopkanaal detecteren

Mijn bedrijf bevindt zich op het 20 medewerkers-plafond. Er is nood aan meer structuur en opvolging. Ik zoek een methode hoe mijn informatica mij daar in kan bijstaan.

PCS is Sage Business Partner voor Sage 100. Deze gloednieuwe software (ontwikkeld in 2014), houdt rekening met alle bovenstaande verwachtingen.

sage-100-logo-groot

Uw interesse is gewekt? Vul dan het onderstaande formulier in.
Wij nemen daarna contact me u voor een kort verkennend gesprek.

Naam*
Bedrijf:
Telefoon:
-
E-mail:*
Reeds klant?
Ik heb nood aan een oplossing voor:

TIJDSREGISTRATIE EN PLANNING

Ergert u zich aan onvolledige en onoverzichtelijke documenten?
Is uw maandelijkse loonadministratie een tijdrovende klus?
U wilt de kerncijfers van uw onderneming met een eenvoudige druk op de knop raadplegen?
Daarvoor is er nu TeamPlayer.


 Uw oplossing voor planning, tijdsregistratie en personeelsadministratie:

nieuw-logo-teamplayer


Voor meer informatie
over TeamPlayer bezoek

www.teamplayer-software.be

Bereidt uw personeelsadministratie voor

Prestaties eenvoudig en overal registreren

Overzichtelijk

Planning

Planning betekent vooruitkijken. Iedereen zijn tijd is beperkt. Met TeamPlayer wordt time management kinderspel.

--
Tijdsregistratie
Bekijk in real-time welke taken uitgevoerd worden, hun status en hoeveel tijd uw medewerkers daaraan spenderen. De tijdsregistratie module ondersteunt de facturatie en bereidt personeelsadministratie voor.

--
HR
Bijhouden van uurroosters, de verlofadministratie, de opleidingsfiches en het doorsturen van de prestaties naar het sociaal secretariaat: TeamPlayer HR zorgt ervoor.

--
Dashboards
Een modern management vereist het opvolgen van kerncijfers. Dankzij TeamPlayer dashboards beschikt u over de gewenste informatie. Met een druk op de knop.

--

DOCUMENTBEHEER

Informatie beheren, vinden en opvolgen was nog nooit eenvoudiger geweest
Werknemers verliezen iedere dag tijd met het zoeken naar documenten en informatie
Wat als je direct toegang had tot al deze informatie op ieder moment?


PCS biedt M-Files® aan, een zeer krachtig documentmanagement systeem voor zowel kleine als grote organisaties. Het is dé oplossing die het beheren, vinden en volgen van documenten eenvoudiger, sneller en nauwkeuriger maakt.
Mappen-hiërarchie is chaotisch en inflexibel. M-files beheert documenten d.m.v. eigenschappen gebonden aan inhoud.

Geïntegreerd in Windows. Uw werkmethode verandert niet
Beheer inhoud van documenten met automatische workflow doorheen  verschillende departementen.
Machtigingen per document en op gebruikers(groep) niveau.
Lezen, aanmaken, bewerken en opslaan van documenten overal, zelfs offline.

m-files-logo-blue-high-resolution

Geen traditionele mappenstructuur

Gebruiksvriendelijk

Veilig

iml-345px

 

 

img_whatvswhere02