Uw bestaande pakket integreert niet al uw functies?
Onze software oplossingen zorgen voor een vereenvoudiging van uw administratie.

 

De juiste keuze

We zorgen voor eenvoudige en gebruiksvriendelijke oplossingen. We anticiperen op de specifieke behoeften en we staan klaar om de uitdagingen aan te gaan. Onze missie is om integrale oplossingen aan te bieden die het bedrijven mogelijk maken om tijd en geld te winnen terwijl uw werknemers zich op hun kerntaken kunnen concentreren. Begeleiding tot in de kern van uw activiteit, gedurende uw volledige evolutie, geniet onze hoogste prioriteit.
Of u een zelfstandige of een bedrijf met tientallen medewerkers bent, de kans is groot dat wij een mooie oplossing voor u kunnen uitwerken.

industry01

Veel bedrijven hebben de laatste 20 jaar een mooie evolutie gekend en zagen dat hun bedrijfssoftware mee kon evolueren. Nagenoeg alle bedrijfssoftware voor de KMO ontstond vanuit het automatiseren van de boekhouding, waar later facturatie en stockbeheer werd aan toegevoegd. Echter, de fundamenten van deze generatie bedrijfssoftware blijft principieel boekhouding en facturatie. Daardoor zijn deze programma’s vooral gericht op een efficiënte administratie.

De bedrijfssoftware van de nieuwe generatie is op een totaal andere fundament gebaseerd. Waar vroeger de focus lag op administratieve efficiëntie, word nu uitermate veel belang gehecht aan het verkrijgen van de juiste informatie, overkoepelend in de organisatie.

Sommigen spreken daarom van BPM: Business Process Management. Het besef is groot dat een administratie geen eiland is in uw onderneming, maar een onderdeel van de bedrijfsvoering.

Wanneer bent u klaar om de stap te maken? Lees dan de onderstaande vaststellingen en besluit of u tot deze categorie behoort. 

 

  • Ik stel vast dat mijn bediendes heel veel extra documenten, typisch een Excel, bijhouden omdat mijn programma niet al die informatie kan beheren.
  • Ik ben binnenkort verplicht om de volledige opvolging van serienummers en/of loten te beheren.
  • Mijn website laat toe orders te verwerken, maar deze worden niet automatisch verwerkt in mijn administratie waardoor klanten niet altijd de juiste informatie op de website hebben.
  • Mijn onderneming is zo gegroeid dat we recent hebben geïnvesteerd in een groot magazijn. In dat magazijn lopen een aantal magazijniers rond die de bestellingen van de klanten verzamelen en verpakken voor verzending.
  • Waar wij vroeger alle producten inkochten, hebben we recent besloten om een aantal producten binnenshuis te produceren. Heel weinig bedrijfssoftware van de eerste generatie kan deze verwerking aan.
  • De verkoop van mijn producten is zeer gevarieerd. Daarom heb ik nood aan een systeem waarmee ik zeer handig en visueel mijn verkoopshistoriek kan analyseren. Op deze wijze kan ik de nieuwste trends qua assortiment, klantenprofiel of verkoopskanaal detecteren.
  • Mijn bedrijf bevindt zicht op het 20 medewerkers-plafond. Er is nood aan meer structuur en opvolging. Ik zoek een methode hoe mijn informatica mij daar in kan bijstaan.

 

PCS is Sage Business Partner voor Sage 100. Deze gloednieuwe software (ontwikkeld in 2014) houdt rekening met alle bovenstaande verwachtingen. Klik op onderstaande afbeelding voor meer info.

 

 

Uw interesse is gewekt? Vul dan dit formulier in.
Wij nemen daarna contact met u op voor een kort verkennend gesprek.